fredag 19. august 2011

Nattmasketrekk

I det forrige inlegget blogget jeg om starten på noe jeg hadde begynt å sy. Nå har jeg sydd meg to trekk til å ha utenpå den nye nattmaska mi. Den gamle nattmaska mi er så slitt og trekket jeg har til den er også slitt så trengte noe nytt! Her ser dere starten når jeg akkurat har begynt å sy.



Her er begge nattmaske-trekkene helt ferdig :) Det måtte jo selvfølgelig være hest på de :D



Det gamle trekket til nattmaska mi så slik ut. Det er mer slitt enn det ser ut på bilde.

4 kommentarer:

  1. Det var flotte nattmasker! Lurte på en ting, er de til deg eller hesten? :)

    SvarSlett
  2. Fine nattmasker du har laget :-)
    Ja, da får vi håpe du sover godt når du skal på folkehøyskolen også.

    SvarSlett
  3. De er nok til meg og ikke hesten :)

    SvarSlett
  4. De ble flotte!!
    Lykke til på Folkehøyskolen Katrine! ;)

    SvarSlett