onsdag 31. august 2011

Trillebår-sertifikat og ridning :)

I dag har alle hesteelevene på ffhs bestått trillebår-sertifikatet :) var veldig morro med den stafetten. Vi skulle kjøre hverandre i en trillebår mellom kjegler, løfte den over et høyt hinder som hvertfall var en meter høyt med en av personene på gruppa i og kjøre resten av gruppa bort til et hinder hvor de skulle over hinderet som var litt lavere og løfte en tønne over, den som trilla trillebåra måtte under hinderet og neste som skulle hente en annen person måtte snurre 7 ganger rundt en kjegle før de fikk kjøre trillebåra :D var veldig morro og noen fall.

Hadde også en ridetime i dag hvor jeg red Gråa :D hun var kjempegrei å ri og hadde mye framdrift hele tiden. Håper jeg får henne som min passhest dette året, for det var en hest jeg klarte å ri. I går gikk det ikke så bra når jeg red Timmy. Blir spennende å se hvem jeg skal ha som min passhest dette året :) Gleder meg masse til vi starter på den vanlige timeplanen.

4 kommentarer:

  1. Høres ut som om du koser deg som bare det :-)
    Siden vi har vært på ferie så har vi jo ikke merket så mye til at du har vært borte..... Men i dag ble det dekket til bare 3 ved middagsbordet og det blir jo litt rart. Stooor klem

    SvarSlett
  2. hørtes artig ut :D

    SvarSlett
  3. høres ut som om dt stortrives! fortsett å ha det gøy med masse morsomme folk og fine hester! Klæm fra BODØØØØØØ

    SvarSlett
  4. høres ut som om dt stortrives! fortsett å ha det gøy med masse morsomme folk og fine hester! Klæm fra BODØØØØØØ

    SvarSlett