mandag 5. september 2011

Ut på tur aldri sur :)

Har vert på tur til bjørkedalen fra fredag til lørdag :) veldig koslig tur, men også veldig langt å bratt å gå oppover og nedover. Gikk mellom(over) fjell på en grussti og jeg fikk selvfølgelig gnagsår når vi var litt over halvveis. Men merket ikke gnagsårene når vi begynte å gå i nedoverbakker like etterpå. Vi tok en gammel vikingbåt over et vann og kom fram til skolen vi skulle sove på. På kvelden hadde vi aktiviteter som melkespannkosting, russisk stol, konebæring osv. Var veldig gøy men også veldig tungt :)

Lørdagskvelden når jeg var tilbake fra turen begynte jeg å merke at jeg var dårlig og på søndag hadde jeg høy feber og var syk :( Er heldigvis litt bedre i dag så håper jeg blir frisk i løpet av få dager. Har også stalltjeneste denne uken.

4 kommentarer:

  1. God bedring Katrine, håper du snart blir frisk igjen så du får ri litt.
    Stoooor godbedringklem fra mamma :-)

    SvarSlett
  2. Hva i huleste er russisk stol?
    Håper du blir bra snart - jeg har vært sjuk i snart ei uke nå...

    SvarSlett
  3. russisk stol er å sitte med bena i 90 grader og ryggen intil en vegg :p

    SvarSlett
  4. Høres som du har hatt en flott dag på tur! ;)
    Ikke kjekt å være syk, så riktig god bedring til deg ;)

    SvarSlett